ستارخان خيابان يكم دريانو جنب داروخانه شبانه روزى پلاك ٢٦
09121011230
09126274174

روغن گیربکس ادینول

روغن ادینول

روغن گیربکس اتوماتیک انواع مختلفی دارد ولی روغن گیربکس ادینول یکی از با کیفیت ترین روغن های گیربکسی موجود در سطح بازار است. ادینول یک شرکت آلمانی بزرگ است که در زمینه تولید روان سازها و سیال های نفتی سال هاست فعالیت مستمر دارد. در ادامه قصد داریم به معرفی این محصول و ویژگی های آن بپردازیم.

روغن گیربکس ادینول

کمپانی ادینول یکی از غول های بزرگ تولیدات نفتی در اروپا و کشور آلمان است. این شرکت که در سال 1936 تاسیس شده، در طی سالیان گذشته پیشرفت های چشمگیری را تجربه کرده است. امروزه شرکت ادینول یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های تولید انواع روان کننده های تخصصی و فوق تخصصی به شمار می رود. روغن گیربکس ادینول به قدری در کیفیت حرف اول را می زند که مورد استفاده کمپانی های بزرگ تولید خودرو در سطح جهان است. شرکت های مطرحی مثل آئودی، مرسدس بنز، بی ام و، فورد، پورشه و .. همه از روغن گیربکس ادینول در گیربکس های اتومات خود بهره می برند.

 

با سلام وقتتون بخیر داود حسنلو هستم ۱۸ساله در زمینهٔ تعمیر گیربکس به شکل تخصصی فعالیت می‌کنم بله یه دوستی سوال کردن که در مورد روغن ادینلو هم صحبتی بشه در مورد تقلبی بودن یا نبودنش ببینید روغن ادینلو آلمانی هستش به دو صورت yellow و red زرد و قرمزه yellow برای گیربکس‌های خانواده‌ای ال فور وred قرمزش برای گیربکس‌های خانواده zf، highvek ژاپن، بوگنارک آمریکا و دیگر گیربکس‌ها استفاده می‌شه اینکه تقبلی و اصل بودنش ببینید ولی این اصل بودن رو از کسی که می‌خرید بهش اطمینان داشته باشید چون اینقدر شبیه میزنن تشخیصش واقعن سخته ولی ادینلو رو من تقلبی شو ندیدم تو بازار بیشتر اسو تقبلی داره پرو تقلبی داره ادینلو خیلی تقبلیش کمه قیمتشم از اسو خیلی کم‌تره و یه لیتری کولن قوطی‌هاش یه لیتری ولی اسو دو لیتری هستش امیدوارم این فایل آموزشی براتون مفید بوده باشه اگه سوالی داشتید در نظرات بپرسید و اگر تمایل دارید حضوری بیاین ما در خیابان ستارخان خیابان یکم دریان نو جنب داروخانه شبانه روزی پلاک ۲۶ در خدمت شما هستیم پایدار باشید به امید دیدار

 

تعمیرگاه تخصصی گیربکس در تهران کجا هست؟

اگر نیاز به تعمیرات گیربکس و روغن کاری داشتید و یا نیاز به خرید روغن های گیربکس اتوماتیک داشتید و در تهران بودید، تعمیرگاه گیربکس حسنلو می‌تواند ارائه دهنده خدمات نصب تا تعمیر گیربکس های اتومات ماشین های ایران خودرو شما باشد.

تلفن: ٠٩١٢١٥٠٤٤٦٠

جهت مسیریابی به تعمیرگاه حسنلو به کمک
و یا
ویز روی آیکون کلیک نمایید.

 

 

روغن گیربکس ادینول زرد

روغن جعبه دنده ادینول زرد با نام تجاری XN PLUS YELLOW یکی از شاخص ترین محصولات تولیدی این شرکت به حساب می آید. این محصول تولیدی یک روغن سینتیکی مخصوص است که در گیربکس های اتومات مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت عملکرد بالا، بهره بردن از فرمول های شیمیایی پیشرفته و بهبود مهمترین شاخصه های روغن های گیربکس مثل میزان گرانروی، میزان مقاومت در برابر تغییرات دمایی و فشار، از مشخصه های مهم روغن گیربکس ادینول زرد است. در تولید این محصول از ترکیبات شیمیایی خاصی استفاده شده که به افزایش طول عمر اجزای ساختمان گیربکس افزوده و این اجزا را در برابر خوردگی و زنگ زندگی محافظ می کند.

روغن گیربکس اتوماتیک ادینول 206

می توانید از روغن گیربکس ادینول در انواع خودروهای تولید داخل از جمله 206 نیز استفاده کنید. تنوع محصولات شرکت ادینول بسیار بالا است. برای انتخاب مناسب ترین روغن از بین محصولات ارائه شده لازم است از قبل بدانید گیربکس ماشین تان نیاز به چه نوع روغن گیربکس و با چه شاخصه هایی دارد. روغن گیربکس ادینول زرد رنگ برای انواع متفاوت گیربکس های اتومات مثل پژو، مگان، 206، 407 و … مناسب بوده و قابل استفاده است. روغن های گیربکس ادینول تماماً تولید آلمان بوده و جزء محصولات وارداتی به حساب می آیند. به خاطر کیفیت بالای این محصول، بسیاری از کمپانی های دنیا برای آن تاییدیه صادر کرده اند.

روغن گیربکس اتوماتیک ادینول 206
روغن گیربکس اتوماتیک ادینول 206

خرید روغن گیربکس ادینول

قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید روغن گیربکس ادینول کنید بهتر است با انواع محصولات تولیدی این شرکت آشنایی داشته باشید. اغلب روغن های تولیدی کمپانی ادینول بر پایه روغنی سینتیکی بوده و سپس با استفاده از مواد افزودنی بر قدرت سیالیت و مقاومت آن در برابر دما و فشار اضافه شده است. استفاده از فناوری های نوین برای تولید روغن گیربکس و محصول نهایی با کیفیت باعث شده تا کار انتخاب برای مشتریان راحت تر شود. از جمله روغن گیربکس های تولید شده این شرکت که در بازار ایران نیز می توانید آنها را تهیه کنید می تواند به روغن ATF XN PLUS، روغن ATF XN، ATF DCT، ATF XNLV و ATF III اشاره کرد. هر کدام از این محصولات معرفی شده دارای استانداردهای بالایی بوده و در خودروهای روز دنیا از آنها استفاده می شود. بهتر است برای انتخاب مناسب ترین محصول برای خودروی خود با یک تعمیرکار با تجربه مشورت کنید و پس از آن تصمیم بگیرید.

قیمت روغن گیربکس ادینول

از این لحاظ که روغن های تولیدی کمپانی ادینول تولید خارج بوده و تماماً وارداتی است، قیمت آن در چند وقت گذشته همراه با نوسان بوده است. برای مثال خرید یک لیتر روغن گیربکس ادینول زرد می تواند بین 70 تا 100 هزار تومان برای شما هزینه در بر داشته باشد. هزینه ای که اگر با میزان دستمزد تعمیرکار جمع شود حدود 200 تا 300 هزار تومان برای شما آب می خورد. این میزان هزینه برای تعویض روغن گیربکس البته یک هزینه معمول است. زیرا با این کار از صدمات بعدی جلوگیری کرده و گیربکس خودروی خود را بیمه می کنید.

قیمت روغن گیربکس ادینول
قیمت روغن گیربکس ادینول

 

آیا روغن دیگری نیاز دارید؟ روغن گیربکس ESSO چطور است؟

عضویت
Notify of
guest
112 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد حاجیها
محمد حاجیها
فوریه 5, 2022 7:36 ب.ظ

سلام خسته نباشید ، من بسترن b50F دارم ، توی دفترچه هیچ توضیحی برای تعویض اصلا نداده مگر موارد اجباری و خرابی و فقط چک کردن رو توصیه کرده. البته من ۴۰ هزار تا ادینول در نمایندگی کامل ۸ لیتر با شستشو انجام دادم، تعویض بعدی کی باید باشه، چند کیلومتر کار میکنه.
ممنون

جلیل
جلیل
می 30, 2021 9:56 ب.ظ

سلام جناب حسنلو
بنده اخیرا ۳ لیتر روغن ادینول قرمز از دیجی کالا خریدم و برای ال۹۰ پلاس اتومات عوض کردم. کارکردش رو حالا باید دید، فعلا مشخص نیست. آیا به نظرتون این روغن ها اصل هستند؟ آخه شنیدم هیچ روغنی وارد کشور نمیشه، حتی همین ادینول در ایران پر میشه. با تشکر.

داوود
داوود
فوریه 11, 2021 4:38 ب.ظ

سلام خدمت کارشناس محترم. میخوام بدونم برای ال 90 اتوماتی که اسفند 95 از کارخونه تحویل گرفته شده و الان 4 ساله که دستمه، با توجه به اینکه تا الان فقط 27 هزار تا راه رفته (البته غالباً توی شهر) کی باید روغن گیربکس عوض کنم؟

حسين
حسين
فوریه 1, 2021 1:20 ب.ظ

باسلام و خسته نباشيد خدمت استاد و دوست عزيز – سوال اينكه درخودروي چهارسرعته گك گونو ترامپچي GA3S lng مدل 2015 براي بنده روغن گيربكس موبيس قرمز 4 خط ريختن . الان 9 ماه روغن گيربكس تعويض شده كمي گيربكس درسرعت بالا صدا ميدهد . ميخواستم ببينم روغن را سريعا تعويض كنم ؟ سپاسگزارم.

حمید
حمید
فوریه 1, 2021 9:03 ق.ظ

سلام و عرض ادب ، برای گیربکس پراید اتوماتیک چه روغنی رو پیشنهاد میدهید؟ و آیا می شود دکسرون 3 را به جای دکسرون 2 استفاده نمود؟ با سپاس از جنابعالی

سروش
سروش
ژانویه 21, 2021 12:56 ب.ظ

سلام خسته نباشید، مرسی از سایت خوبتون، من آریو اتومات ۱۶۰۰ دارم، روغن گیربکس ادینول زرد بریزم یا قرمز؟

توکل
توکل
ژانویه 15, 2021 4:19 ب.ظ

سلام مهندس ، بنده یک ماشین مگان اتومات ۲۰۰۰ دارم بخاطر اینکه تازه خریدم روغن گیربکسش رو عوض کردم و روغن آدینول زرد ریختم . البته روغن قبلی گیربکس قرمز رنگ بود، حالا در سرعت های ۴۰ تا ۵۰ که ماشین بدون اینکه فشاری بهش بیارم یکم صدای زوزه می دهد و در سرعت های بالا نرمال است .نظرتون راجع به رفع این مشکل چیه؟ اگه لازم هستش روغنش رو عوض کنم یا نظر دیگه ای دارید در خدمت هستم . ممنونم که وقتتتون رو گرفتم

توکل
توکل
ژانویه 15, 2021 4:09 ب.ظ

سلام،یه ماشین مگان اتومات خریدم بخاطر اینکه اطلاعی از وضعیت ماشین نداشتم روغن گیربکس رو عوض کردم و روغنش قرمز بود و نمیدونم چه مارکی بود وروعن ادینول زرد رنگ جایگزین کردم الان موقع رانندگی در سرعتهای ۴۰الی ۵۰ احساس صدای زوزه یه کم از گیربکس میاد به نظرتون چکار کنم روغن مناسب تری پیشنهاد میدین ممنونم

پیروز
پیروز
اکتبر 1, 2020 9:34 ق.ظ

سلام استاد برای جیل امگرند ec7 روغن گیربکس زرد خوبه یا قرمز، ممنون میشم

جلیل
جلیل
آگوست 31, 2020 10:15 ق.ظ

سلام جناب مهندس، بنده ال۹۰ پلاس اتومات دارم ۴۰ هزار تا کار کرده، سوالم اینه که واقعا روغن گیربکس نیاز به تعویض داره و اگه داره چه مقدارش باید عوض شه؟ خود نمایندگی میگه ۳ لیتر، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. با تشکر

محمدعلی
محمدعلی
آگوست 5, 2020 4:07 ب.ظ

سلام. وقت شما بخیر. ممنون از اطلاعات مفید شما. بنده مگان 2000 دارم که سه سالی هست سوار میشم و 140 هزار کار کرده. اگر روغن گیربکس اتوماتیک موجود الف باشه، آیا میشه با 3 لیتر روغن ادینول عوض کرد یا کلا باید تعویض بشه و فقط یک برند روغن داخلش ریخته بشه؟ باتشکر

قهاری
قهاری
آگوست 1, 2020 8:56 ب.ظ

سلام روغن گیریبکس مناسب برای چانگان؟ برای تعویض روغن گیریبکس با دستگاه بهتره یا دستی؟ یا فرق نمبکنه

مهدی
مهدی
جولای 31, 2020 2:10 ب.ظ

سلام خدمت جناب حسنلو . میخواستم بدونم در مورد روغن گیربکس تیبا چه مارک و چه روغنی مناسب است .آیا آدینول 75w90 . GL5 سنتتیک مناسب است.

امين
امين
ژوئن 29, 2020 3:16 ب.ظ

سلام خدمت إستاد حسنلو عزيز ميخواستم به پرسم بهترين روغن گيربكس براي واراكروز چي خوبه ؟ اآدينول زرد خوبه يا قرمز يا موبيس خيلي ممنون ميشم راهنمايي كنيد🙏🙏

علی
علی
ژوئن 15, 2020 12:02 ب.ظ

سلام برای تویوتا کمری اتومات 2007 چه روغن گیربکسی پیشنهاد میکنید؟

احسان
احسان
می 31, 2020 8:23 ب.ظ

سلام ببخشید برای گیریکس L90 اتومات میشه کل شش لیتر روغن رو عوض کرد یا فقط سه لیتر قابلیت تعویض داره؟

علی بگماز
علی بگماز
آوریل 10, 2020 3:58 ب.ظ

سلام جناب حسنلو روغن ادینول برای جک اس۵ دستی ۷۵-۹۰ ریختم ایا درسته حالا وقتشه عوض کنم چون خودم عوض میکنم از کجا که مطمئن باشه بخرم تهران هستم/ممنون از راهنمائیتون

داود
داود
مارس 25, 2020 5:53 ق.ظ

سلام خسته نباشید من تیبادنده اتومات دارم میخواستم سوال کنم از چه روغنی برای گیربکس استفاده کنم ممنون میشم اقاداود راهنماییم کنید

محمد باقر
محمد باقر
مارس 15, 2020 1:25 ب.ظ

سلام. من تندر پلاس اتومات دارم و روغن رو که تعویض کردم ادینول زرد ریختم. میخوام ببینم آیا مشکلی به هم میزنه و آیا لازمه دوباره عوضش کنم و روغن قرمز بریزم؟
ممنون

محمد باقر
محمد باقر
مارس 1, 2020 9:57 ق.ظ

سلام. من تندر پلاس دارم. فرمودید که ادینول قرمز بهتره براش. خواستم ببینم الان که 70 تا ماشینم کار کرده فیلترشم باید عوض بشه؟ فیلتر اینها راحته عوض کردنش یا باید ببرم نمایندگی؟ یعنی خود تعویض روغنی میتونه عوض کنه؟ هزینه اش چقدره؟ ممنون از سایت خوبتون.

حسام
حسام
فوریه 22, 2020 8:51 ق.ظ

سلام برای اچ سی کراس جهت تعویض روغن گیربکس چه روغنی پیشنهاد می دهید؟؟

Anonymouبs
Anonymouبs
فوریه 10, 2020 11:11 ق.ظ

باسلام روغن ادینول قرمزبرای ال نود پلاسatf xn pluاست؟

Anonymouبs
Anonymouبs
فوریه 9, 2020 1:39 ب.ظ

.مظفری هستم برای گیربکس تندر90 پلاس چه روغن با چه رنگی مناسب؟ تعویض چند هزارتا؟

Anonymous
Anonymous
فوریه 9, 2020 9:22 ق.ظ

اسدهستم برای تندر90پلاس اتومات چه روغن باچه رنگی برای این گیربکس مناسب است؟

مهدی
مهدی
فوریه 9, 2020 8:22 ق.ظ

سلام آقای مهندس
وقت بخیر
206،T6 من 95 هزار تا کار کرده و گیر بکس ماشین هم به مشکلی نخورده ، ولی با توجه به اینکه روغنهای توی بازار روغن های اغلب سلامتی نیستند می خواستم کلا از روغن ادینول استفاده کنم ، ولی نظرم اینه که کل روغن رو تعویض کنم،
1- آیا با این کار موافق هستید؟
2- چطور میشه بدون ساکشن، کل روغن رو عوض کرد؟آیا اصلا این امکان وجود داره؟

علیرضا
علیرضا
فوریه 5, 2020 1:06 ق.ظ

سلام و وقت بخیر برای گیربکس دستی ایکس ۲۲ چه روغنی پیشنهاد می کنید؟

محمد
محمد
فوریه 2, 2020 2:03 ب.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت شما کارشناس محترم
بنده مگان ۲۰۰۰ اتوماتیک دارم و براش روغن ادینول زرد خریدم اما بردم که تعویض کنم مکانیک گفت که این روغن مناسب مگان نیست، در صورتیکه تو مشخصاتش تو سایت نوشته بود مناسب برای مگان، نکته دیگه این که آیا با دستگاه عوض کنم یا از طریق پیچ؟

علیرضا نجاری
علیرضا نجاری
ژانویه 29, 2020 12:42 ق.ظ

سلام و وقت بخیر
برای خودرو سوناتا ۶ سیلندر چه روغنی رو پیشنهاد میکنین و اینکه خودتون دارید

مسعود
مسعود
ژانویه 9, 2020 3:10 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید از اطلاعات مفید و مناسب شما سپاسگزارم. ب رای اسپورتیج 2014 چه روغنی مناسب است؟با دستگاه عوض بشه بهتره یا از پایین؟آیا فیلتر هم باید تعویض بشه؟متشکرم از لطف شما سپاسگزارم

مسعود خسروی
مسعود خسروی
ژانویه 4, 2020 10:52 ب.ظ

با سلام و عرض ادب
بنده یک تندر 90 اتوماتیک دارم مدل 95 و می خواهم برای اولین بار روغن گیربکس اتومات را تعویض نمایم ولی واقعا سر در گم شدم بسکه هر کسی یک نظر متفاوت میدهد. مهندس عزیز بلاخره روغن آدینول زرد باید در گیربکس ریخته شود یا قرمز؟ دلیل لطفا؟
به طور کلی روغن فابریک گیربکس زرد است یا قرمز؟
و سوال بسیار مهم مهم مهم ….روغن addinol atf xn plus yellow که بهش روغن زرد آدینول میگیم اصلا و اصلا در هیچ سایت خارجی و حتی خود شرکت آدینول وجود نداره ؟ حتی سایت خود شرکت آدینول ایرانی هم این روغن در لیست تولیداتش نیست؟؟؟؟؟؟ ولی قرمز رنگش هست. علت این موضوع چیه؟؟ یعنی 100 درصد تقلبیه دیگه
با تشکر فراوان

راننده
راننده
دسامبر 30, 2019 5:03 ب.ظ

سلام روغن ادینول در بازار چند نوع هست و برای 206 و 207 اتوماتیک کدوم مناسب ؟ ممنون از راهنمایی شما

محسن
محسن
دسامبر 29, 2019 8:57 ق.ظ

با سلام
برای برلیانس H330 اتومات از ادینول زرد استفاده کنم یا قرمز؟

امیر
امیر
دسامبر 25, 2019 9:07 ب.ظ

سلام جناب اقای حسنلو ممنون از اینکه تجربیات ارزشمندتان را به مردم ارائه میدید خدا همیشه سلامتتون بداره ان شالله
استاد عزیز بنده روغن ادینول atf xn plus یک لیتری ۷ عدد خریدم برای هیوندا ix55 آیا کار درستی کردم ؟ این روغن کیفیت لازم را دارد؟ مقدار روغن چقدر باید باشد؟ اگر فیلتر گیربکس هم بخوان برام باز کنند همین‌مقدار کافیست؟ با دستگاه ایا تعویض کنم ؟ ممنون میشم بنده را آگاه بفرمایید قربان محبتتون عزیزم

حمید ازکرج
حمید ازکرج
دسامبر 19, 2019 6:46 ب.ظ

سلام روغن زیک رنگ قرمزمناسب چانگان است 35 هست باتشکر ازجناب عالی

امین
امین
دسامبر 11, 2019 3:11 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.
امین هستم . میخواستم بپرسم برای تریپولی 2015 روغن گیربکس چه مارکی خوب است.

محمد
محمد
دسامبر 4, 2019 6:30 ق.ظ

سلام برای ماشین ام جی جی اس چه روغنی پیشنهاد میکنید ؟

امین
امین
دسامبر 3, 2019 1:59 ب.ظ

با سلام امروزه تعمیرکار با نظرات دقیق و کارشناسی و علمی که با دلیل حرف بزنه کمه دم شما گرم.

Poria
Poria
دسامبر 2, 2019 12:45 ب.ظ

سلام برا مزدا ۳ مدل ۸۸ چه روغن گیربکسی بریزیم؟؟؟ تعمیر کار ماهر و از همه مهمتر منصف و با خدا سراغ دارید برا همین نوع گیر بکس؟؟

مجید سیف الهی
مجید سیف الهی
نوامبر 23, 2019 12:27 ب.ظ

باسلام خدا قوت
دوست عزیز برای برلیانس h330 اتومات چه روغنی گیر بکسی خوبه وزمان تعویض چه موقعی می باشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . با تشکر

رضا
رضا
نوامبر 13, 2019 12:56 ب.ظ

سلام.من 206 اتومات v9 دارم و میخوام روغن گیربکسش رو عوض کنم .آیا ادینول زرد تداخلی با روغن قبلیش نداره؟با توجه به اینکه فقط 3 لیترش عوض میشه.ضمنا آیا خودتون روغن esso اصل دارین که با خیال راحت پیش خودتون عوضش کنم؟

ايمان
ايمان
نوامبر 12, 2019 10:48 ب.ظ

سلام براي ليفان x50 cvt چه روغن گيربكسي خوبه؟

Anonymous
Anonymous
مارس 29, 2021 4:41 ب.ظ

سلام .زرد یا قرمز ؟

زارع
زارع
اکتبر 20, 2019 10:24 ق.ظ

سلام روغن مناسب گیربکس اتومات ساندرو چی هست؟
ممنون

رضا پورکریمی
رضا پورکریمی
اکتبر 19, 2019 12:59 ب.ظ

سلام گیربکس ماشین من ZF 4HP14 است از روغن توتال ساخت امارات استفاده میکنم لطفا نظرتون را در این باره بدید با تشکر از اطلاعاتی که گذاشتید

Anonymous
Anonymous
اکتبر 15, 2019 2:14 ب.ظ

سلام خسته نباشید روغن مناسب برای مگان ۲۰۰۰اتومات برای گیربکس چی پیشنهاد میدین

آرش
آرش
اکتبر 7, 2019 6:15 ب.ظ

شما تو توضیحاتتون گفتین ادینول یلو yellow برای گیربکس آ ال فور هست. اما در کامنت ها میگید برای ال نود و تندر پلاس باید red استفاده بشه درحالی که گیربکس اونها آ ال فوره؟

ضیا
ضیا
اکتبر 1, 2019 11:21 ق.ظ

سلام برای گیربکس جک j5 کدوم روغن ادینول مناسب است

احسان
احسان
سپتامبر 17, 2019 8:46 ق.ظ

سلام وقت بخیر برا ال90اتومات چه روغنی مناسب و زمان تعویض جند کیلومتر است

اسد
اسد
سپتامبر 16, 2019 1:57 ق.ظ

باسلام.لطفابرای.گیربکس.تندرپلاس.اتومات.چی.مناسب.وچه.رنگش.تشکر

علیرضا
علیرضا
سپتامبر 12, 2019 10:15 ق.ظ

سلام برای تیبا از چه روغن گیربکسی استفاده کنم؟ در ضمن ماشین توی دنده دو موقع برگشت گاز, زوزه داره …دنده سه کمترو دنده 4 و 5 نداره ..میشه راهنمایی بفرمایید؟

علیرضا
علیرضا
سپتامبر 15, 2019 10:08 ق.ظ
پاسخ به  علیرضا

ممنونم .تو دفترچه نوشته برای تیبا روغن گیربکس 75w90 مناسبه…ولی انواع دیگه هم میشه استفاده کرد؟ لیکومولی 75w90 نداره من خیلی گشتم…برند دیگه چی پیشنهاد میکنید؟

علیرضا
علیرضا
سپتامبر 18, 2019 1:13 ب.ظ
پاسخ به  علیرضا

ممنونم دوست عزیز

عباس
عباس
سپتامبر 9, 2019 3:47 ب.ظ

سلام
روغن گیربکس اچ سی کراس رو روی چه کیلومتری و با چه روغنی تعویض کنم؟

علی مرادی
علی مرادی
سپتامبر 2, 2019 8:19 ق.ظ

با سلام
روغن گیربکس مناسب برای سراتو 2013 وارداتی چه نوع روغنی است ؟
ممنون از شما

علی
علی
آگوست 27, 2019 11:40 ب.ظ

سلام ماشین من چانگان سی اس ۳۵ اتوماتیک هست گیربکسش از نوع ATFهست؟بین ادینول ایکس پلاس و ایسین کدوم بهتره براش استفاده کنم؟

رضا
رضا
آگوست 17, 2019 10:30 ب.ظ

سلام برای میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۵ موتور ۱۸۰۰ روغن میخوام راهنمایی کنید
و نحوه تعویض اون رو توضیح میدین
چون بندرعباس هستم و نمایندگی نداره
و اینکه اگر زمان زیادی مثلا ۴۰۰۰۰ هزار کیلومتر ازش بگذره چه چیزی مشکل پیدا میکنه و نشانه هاش چیه

Anonymous
Anonymous
آگوست 17, 2019 10:33 ب.ظ
پاسخ به  رضا

روغن گیربکس لنسر میتسوبشی ۱۸۰۰
از مارک ادینول j4 باشه موجود هست
واینکه قیمتش چنده
مدل ۲۰۱۵

حجت اله رفیعی
حجت اله رفیعی
آگوست 4, 2019 10:14 ق.ظ

دوستان سلام، اصفهان تعمیر کار خوب و با انصاف که گیربکس تعمیر کنه آدرس بفرمایید دنده 5 تو سرعت 100 به بالا کمی وزوز صدا داره رفعش کنم (یا آدرس اطراف اصفهان) خودم گلپایگان هستم) با تعویض روغن ادینول مشکل رفع نمیشه؟

هادی
هادی
جولای 30, 2019 3:20 ب.ظ

سلام خسته نباشید
خواستم یک مشورت بگیرم برای مگان 200 اتومات ازچه روغن گیربکس استفاده کنم
ممنون

پوریا
پوریا
جولای 10, 2019 11:54 ق.ظ

با سلام برای مزدا ۳ قدیم چه روغنی پیشنهاد میدید که سطحش m5 باشه؟؟

بهروز
بهروز
ژوئن 27, 2019 1:45 ب.ظ

سلام وقت بخیر برای گیربکس جیلی شاسی کدام نوع ادینول را پیشنهاد میدهید؟

اصغری
اصغری
ژوئن 23, 2019 11:11 ب.ظ

سلام خسته نباشید خواستم یک مشورت بگیرم برای پرادو ۲۰۰۷ اتومات ازچه روغن گیربکس استفاده کنم ممنون

علیرضا
علیرضا
جولای 21, 2019 1:09 ب.ظ
پاسخ به  اصغری

سلام
لطفا زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ال 90 را بفرمایید و آیا بستگی به شرایط کارکرد خودرو دارد یا نه و چه روغنی مناسب است و هزینه تقریبی را بفرمایید ممنون می شوم

مهدی
مهدی
ژوئن 10, 2019 2:37 ب.ظ

سلام.
برای ال 90 اتومات. روغن گیربکس زرد یا قرمز باید استفاده بشه.مشخصات روغن گیربکس چی باید بشه.
تشکر

رضا
رضا
ژوئن 9, 2019 6:12 ب.ظ

باسلام بنده یک خودروی اریزو اتومات با گیربکس سی وی تی مدل95 دارم حدود40هزارتا کارکرد چندروز پیش باشروع گرما به مسافرت رفتم بعداز حدود یکساعت رانندگی در جاده کوهستانی با ماشین پر به یک سرشیبی تند کوهستانی رسیدم که از نیمه سراشیبی ماشین بالا نرفت حتی با دنده دستی وبعداز چنددقیقه که راه افتادم خیلی یواش وبا سرعت کم راه افتاد که بسیار نامطمئن بود طوری که اگر خودرویی از مقابل میامد و ایست میکردی راه افتادن دوباره و طی مسیر سراشیبی بسیار سخت مینمود بعداز رسیدن به مقصد حتی خودرو دنده عقب نتوانست از شیب پارگینگ عبور کند ومیانه راه ایستاد حتی بافشار پدال گاز نه گاز میخورد نه تکان بعداز سوال از نمایندگی عنوان کردنند که اویل پمپ گیربکس ضعیف هست وقدرت خنک گنندگی ندارد ایا میتوان اویل پمپ گیربکس را با یک اویل پمپ برند خوب تعویض کرد؟ اصلا راهی برای این مشکل وجوددارد ؟ ممنون

سام
سام
می 6, 2019 11:48 ق.ظ

من شنیدم از ادینول و دیگر روغن‌ها تقلبی زیاد هست. ممنون میشم روش تشخیص جنس اصلی رو بگید بهمون.