ستارخان خيابان يكم دريانو جنب داروخانه شبانه روزى پلاك ٢٦
09121011230
09126274174

فروش گیربکس اتوماتیک

فروش گیربکس اتوماتیک
خرید و فروش گیربکس کاری است که نیاز به آگاهی بالایی دارد. گیربکس ها در انواع و مدل های مختلفی تولید و ساخته می شوند. همچنین برندهای متفاوتی وجود دارند که اقدام به فروش گیربکس می کنند. انتخاب یک گیربکس مناسب برای خودروی خود به همین خاطر نیاز به داشتن درک صحیحی از بازار دارد. در این مقاله به شما کمک می کنیم که برای خرید گیربکس بهتر تصمیم بگیرید.فروش گیربکسامروزه اگر دنبال خرید گیربکس باشید، می توانید از مراکز بسیاری آن را تهیه کنید. ولی این احتمال هم وجود دارد که به سادگی سر شما کلاه برود. دلیل این امر بازاز پر سودای تعمیرگاه های غیر مجاز و فروشندگان قطعات غیر مجاز است. به خاطر پر سود بودن کسب و کارهایی که با خودرو سروکار دارند، بازار تقلب نیز در این سال ها گرم و گرم تر شده است. به شکلی که تعداد فروشگاه های مجاز حتی تعدادشان از فروشگاه های غیر مجاز روز به روز کمتر می شود. پس اگر دنبال تعمیرگاهی می گردید که در فروش گیربکس بتوانید به او اعتماد کنید، قبل از هر چیز درباره این موضوع به خوبی تحقیق نمایید.

تعمیرگاه خوب و ارزون برای تعمیر گیربکس در تهران

اگر نیاز به تعمیرگاه گیربکس 206 اتوماتیک داشتید و قصد داشتید درباره هزینه های به روز و دقیق اون اطلاع داشته باشید با تعمیرگاه حسنلو با ۱۷ سال سابقه فعالیت می‌تونید در ارتباط باشید. (آدرس: تهران – خ ستارخان – خيابان يكم دريانو – جنب داروخانه شبانه روزى – پلاك ٢٦ عاملیت مجاز ایران خودرو – تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک حسنلو)

تلفن: ٠٩١٢١٥٠٤٤٦٠

جهت مسیریابی به تعمیرگاه حسنلو به کمک
و یا
ویز روی آیکون کلیک نمایید.
تعمیرگاه گیربکس  

فروش گیربکس اتومات

در بحث خرید و فروش گیربکس علاوه بر پیدا کردن یک تعمیرگاه و فروشگاه معتبر، مسئله آشنایی با بازار و گیربکس ها نیز نکته پر اهمیتی است. برای مثال اگر دنبال این هستید که با خریداری یک گیربکس اتومات، گیربکس دستی ماشین خود را با یک گیربکس اتومات تعویض کنید، لازم است از ویژگی های یک گیربکس اتومات اطلاعاتی داشته باشید. گیربکس های دنده اتومات در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. ضمن اینکه برندهای بسیاری در جهان وجود دارد که این قطعه را تولید می کنند. انتخاب یک گیربکس مناسب به همین خاطر مسئله سختی به نظر می رسد. گیربکس ها معمولا بر حسب قدرت و تعداد دنده ها طبقه بندی می شوند. برای مثال در ایران گیربکس اتومات al4 به نظر گیربکس مناسبی است. زیرا چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر تناسب با موتور خودرو، سازگاری خوبی با ماشین های تولید داخل دارد.

فروش گیربکس اتوماتفروش گیربکس اتوماتیک پژو 206

اغلب خودروهای داخلی از نظر موتوری ساختمانی شبیه به پژو 206 دارند. به همین خاطر حالا که صحبت از خرید و فروش گیربکس است، می توانیم برای نمونه به سراغ ماشین پژو 206 برویم و گیربکس مناسب برای این ماشین را بررسی کنیم. پژو 206 یک خودروی تولید داخلی است که پلت فرم کلی آن متعلق به شرکت پژو فرانسه می باشد. این خودرو می تواند تا حدود 220 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. گیربکس دستی پژو 206 دارای 5 دنده است. در اروپا این خودرو به صورت دنده اتومات نیز وارد بازار شده است که گیربکس مورد استفاده در آن گیربکس al4 تیپ ترونیک بوده است. این گیربکس اتومات از نظر محدوده سرعت و سازگاری با خودروی 206 به نظر مناسب ترین گزینه می آید. گیربکس al4 دارای 4 دنده جلو و یک دنده عقب است. به همین خاطر اگر قصد تعویض گیربکس خودروی 206 را دارید، همین گیربکس می تواند گزینه خوبی باشد. امروزه در اغلب فروشگاه های خودرو al4 را در بین مرغوب ترین و پرطرفدارترین گیربکس های فروشی خود قرار می دهند.

فروش گیربکس اتوماتیک پژو 206فروش گیربکس اتوماتیک پژو 206 تیپ 6

همینطور که گفته شد پژو 206 از محصولات میان رده تولید داخل است. این خودرو به صورت اتومات و دستی توسط خودروسازان داخلی تولید می شوند. اما اگر بخواهید می توانید جعبه دنده دستی آن را به دنده اتومات نیز تبدیل کنید. فروش گیربکس اتوماتیک پژو 206 به وسیله مراکز بسیاری صورت می گیرد. نکته مهم در زمان خریداری گیربکس های اتومات این است که این نوع گیربکس ها در کنار خود نیاز به نصب تجهیزات دیگری نیز دارند. به همین خاطر هزینه نصب آنها بالاتر از گیربکس های دستی است. ضمن اینکه باید توجه کنید که در هنگام خرید گیربکس های اتومات، فروشگاه هایی را انتخاب کنید که بتوانید تجهیزات مورد نیاز را نیز از همان جا تهیه نمایید. طبیعی است که یکی از معیارهای فروشگاه های مجاز از غیرمجاز همین موضوع است. فروشگاهی که مجاز باشد قاعدتا باید از همه تجهیزات مورد نیاز برای تعویض گیربکس های اتومات اطلاع داشته باشد و بتواند آنها را در اختیار شما قرار دهد. معمولا از گیربکس al4 به عنوان مناسب ترین گیربکس در خودروهای پژو 206 تیپ 6 نام برده می شود.

فروش گیربکس اتوماتیک پژو 206 تیپ 6فروش گیربکس پژو 206 تیپ 6 دنده اتوماتیک

نکات پایانی درباره خرید و فروش گیربکس ها هزینه های جاری تعویض گیربکس است. وقتی شما تصمیم به تعویض گیربکس خودروی خود می گیرید، فقط به هزینه خرید گیربکس نیست که باید توجه داشته باشید. هزینه های خرید تجهیزات لازم، هزینه خرید روغن مناسب برای گیربکس و هزینه های تعمیر گیربکس را نیز باید در نظر بگیرید. معمولا تعمیرگاه ها وقتی می خواهید گیربکس های دستی را تعویض کنید، در صورتی که گیربکس شما سالم باشد و ظاهری مناسب داشته باشد، آن را به عنوان بخشی از دستمزد خود برمی دارند. موضوع دیگر اینکه اگر به دنبال خرید گیربکس اتومات هستید و دنبال یک فروشگاه مجاز می گردید می توانید از ما کمک بخواهید. ما در مجموعه ای که داریم می توانیم بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ها در اختیار شما قرار دهیم. ارائه خدمات مناسب افتخار ماست.
عضویت
Notify of
guest
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نادر
نادر
مارس 28, 2022 6:24 ب.ظ

سلام / من چند سالی میشه که روغن گیربکس اتومات 206 عوض نکردم / نمیدونم شاید8 سال بشه / الان میخوام عوض کنم / مکانیک میگه اگر عوض کنیم شاید گیربکس خراب بشه ، میگه بیارید کلا باز کنیم و تعمیر اساسی بکنیم و هزینه تویض روغن بمونه براتون / میشه نظرتون رو بگید

مرتضی رنجبری
مرتضی رنجبری
مارس 22, 2022 4:11 ق.ظ

سلام مهندس شرمنده من 206اتومات دارم گیربکسم ادا میده شهرستانم نمیتونن درستش کنن همش شده هرینه برام ایا میشه گیربکسشو عوض کرد ویه گیربکس معمولی گذاشت روش

Anonymous
Anonymous
دسامبر 11, 2021 8:23 ب.ظ

سلام خسته نباشین من میخوام گیربکس 6دنده بذارم رو 206تیپ پنج خوبه یا نه

بهمن لرپور
بهمن لرپور
مارس 12, 2021 2:15 ب.ظ

درود مهندس از،شیراز پیام می دهم ماشیین ۲۰۶ مدل ۹۹ تیپ ۲ دارم می خواهم گیربکس اتومات نصب کنم گیر بکس خودم را چند برمی داری
گیر بگس اتومات چقدر می شود یا کلا چقدر هزینه می شود یا،جواب میدهد گیر بکس اتومات

Anonymous
Anonymous
دسامبر 20, 2020 12:03 ق.ظ

سلام .وقت به خیر..قیمت گیربکس اتومات ۲۰۶ تیپ ۶ وتعمیر اساسی چقدر برام تموم میشه.با تشکر

Anonymous
Anonymous
دسامبر 11, 2020 9:22 ب.ظ

سلام.آیا میشه ۲۰۶ تیپ۲ رو اتومات کرد؟بازدهی خوب هست؟هزینش چقدره؟

مصطفی
مصطفی
نوامبر 6, 2020 4:32 ب.ظ

سلام خسته نباشید من 206 اتومات مدل 84 دارم صبح ها که روشن میکنم علامت منفی میاد توصفحه خاموش روشن میکنم بر طرف میشه

محسن
محسن
سپتامبر 24, 2020 1:10 ب.ظ

سلام
خسته نباشید ایا رانا میشود گیربکس اتومات
گذاشت و چقدر هزینه دارد منتظر پاسخ شما
هستم؟ متشکرم

ساناز
ساناز
ژوئن 8, 2020 3:24 ب.ظ

سلام ، من ۲۰۶ تیپ ۵ اتومات سال ۹۰ دارم ، دنده گیر می کنه از دیروز روی پارک نمیره ! گذاشتم روی خلاص و دستی رو بالا کشیدم و الان تو پارکینگه ، چقدر هزینه تعمیرش میشه؟

Anonymous
Anonymous
اکتبر 19, 2020 10:33 ب.ظ
پاسخ به  ساناز

سلام هزینه زیادی نداره لیور باید تنظیم شود

Anonymous
Anonymous
آوریل 24, 2020 4:37 ق.ظ

سلام جناب مهندس غرض مزاحمت اینکه من یه ماشین پارس موتور ۲۰۰۰مدل۹۵دارم میخوام گیربوکس اتومات کارخونه ای یاچیزخوب بذارم روش بندر عباس هستم میشه گیربوکس پارس موتور ۲۰۰۰ رواتومات کرد یانه