ستارخان خيابان يكم دريانو جنب داروخانه شبانه روزى پلاك ٢٦
09121011230
09126274174

گیربکس اتوماتیک پژو پارس

گیربکس اتومات پژو پارس

خودروی پژو پارس از جمله خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو است که در بازار ایران مشتریان خاص خود را دارد. استفاده از گیربکس اتوماتیک پژو پارس در سال های گذشته با استقبال خوبی از جانب مصرف کنندگان رو به رو شده که نشان می دهد صاحبان این خودرو از مدل اتومات پارس راضی تر هستند. در این مقاله به شما اطلاعاتی را درباره خرید گیربکس اتوماتیک پژو پارس و مدل های متفاوت آن خواهیم داد.

گیربکس اتوماتیک پژو پارس آیا تبدیل میشه یا نه و انواع گیربکس آن

با سلام وقتتون بخیر داود حسنلو هستم

۱۸ساله در زمینهٔ تعمیر گیربکس به شکل تخصصی فعالیت می‌کنم.

در مورد گیربکس اتوماتیک پژو پارس صحبت شده هر چیزی که میدونید همینطور درباره این گیربکس و انواع گیربکس که آیا تبدیل میشه یا نه ببینید گیربکس اتوماتیک پژو پارس تیوفایو (tu5) در سال ۸۸ تولید شد تا سال۹۱ و دوباره از ۹۶ به بعد شروع به تولید شده این گیربکس، گیربکس ای ال فور (al4) روشه با گیربکس ۲۰۶ فرقی نداره فقط تیپ ترونیک نداره ال یک ال دو داره مثل گیربکس‌های قدیمی و اینکه گیربکس خوبیه روی پرشیا، تیوفایو و ۲۰۶ مکانیزمش هیچ فرقی نداره و اینکه تبدیل به دنده‌ای که نمیشه چون گیربکسش گیربکس ارزشمندی ماشینشم ماشین قیمتیه این که دوستی پرسیدن تبدیلش کنیم به دنده‌ای نه این کار اشتباهیه گیربکس خودتون رو تعمیر کنید بهتره و اینکه این گیربکس نصب نمیشه روی گیربکس‌های پرشیای پارس دنده ای نصب نمیشه این فقط تیوفایو فقط روی تیوفایو نصب میشه حتی تیوفایو دنده‌ای هم نصب نمیشه تیوفایو اتوماتیک نصب میشه.

امیدوارم این فایل آموزشی براتون مفید بوده باشه اگه سوالی داشتید در نظرات بپرسید و اگر تمایل دارید حضوری بیاین ما در خیابان ستارخان خیابان یکم دریان نو جنب داروخانه شبانه روزی پلاک ۲۶ در خدمت شما هستیم پایدار باشید به امید دیدار.

خرید گیربکس اتوماتیک پژو پارس

پژو پارس را می توان یکی از محصولات میان رده شرکت ایران خودرو به حساب آورد. در سال 1379 این شرکت با سرمایه گذاری بر روی خط تولید پژو 405 با تغییر ویژگی های فیزیکی این خودرو پژو پارس را وارد بازار کرد. ولی عملاً تغییری در سیستم موتور این خودرو و اجزای داخلی آن اتفاق نیفتاد. اگرچه پژو پارس ظاهری شیک در حد پژو 406 پیدا کرد که مورد پسند افراد بسیاری بود. موتور اولیه پژو پارس موتور L3 بود که موتور سطح پایینی به حساب می آمد. ولی بعدها این شرکت تولید کننده به سراغ موتور محبوب TU5 رفت که قابلیت پشتیبانی از گیربکس اتومات AL4 را نیز دارد. این موتور و گیربکس در حقیقت متعلق به پژو 206 بود که روی پژو 405 نیز سوار شده و مورد استفاده قرار گرفت. به خاطر سازگاری مناسبی که این گیربکس اتومات با موتورهای TU5 دارند، امروزه نیز صاحبان خودروهای پژو پارس تمایل فراوانی به تغییر گیربکس های دستی خودروی خود به گیربکس های اتومات نشان می دهند. برای خرید گیربکس اتوماتیک پژو پارس می توانید همین امروز اقدام کنید. ولی بهتر است قبل از هرچیزی با ساختار این خودرو و ویژگی های گیربکس فوق آشنایی داشته باشید.

تعمیرگاه خوب برای مشاوره گرفتن در زمینه خرید و فروش و همینطور تعمیر گیربکس پژو پارس در تهران

مشاوره رایگان با تعمیرگاه حسنلو که دارای ۱۷ سال سابقه فعالیت می‌باشد ضرری ندارد. منتظرم! (آدرس: تهران – خ ستارخان – خيابان يكم دريانو – جنب داروخانه شبانه روزى – پلاك ٢٦ عاملیت مجاز ایران خودرو – تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک حسنلو)

تلفن: ٠٩١٢١٥٠٤٤٦٠

جهت مسیریابی به تعمیرگاه حسنلو به کمک
و یا
ویز روی آیکون کلیک نمایید.
تعمیرگاه گیربکس

فروش گیربکس اتوماتیک پژو پارس

اگر قصد تغییر گیربکس پژو پارس خود را داشته باشید و به هر علتی بخواهید گیربکس دستی آن را به یک گیربکس اتوماتیک تبدیل کنید، لازم است در قدم اول درباره گیربکس اتوماتیک پژو پارس اطلاعاتی داشته باشید. امروزه مراکز پرشماری هستند که می توانند به شما در خرید یک گیربکس اتومات کمک کنند. ولی این بازار به قدری پر سودا شده که ممکن است مورد کلاهبرداری نیز قرار بگیرید. یا اینکه این امکان وجود دارد که با یک انتخاب بد دچار مشکلات بعدی شوید. بر روی خودروی پژو پارس با توجه به مدل خودرو و موتوری که در آن به کار برده شده است، می توان از گیربکس های متفاوتی استفاده کرد. یکی از این گیربکس ها، گیربکس AL4 می باشد. این گیربکس یکی از قدیمی ترین مدل های موجود در بازار به حساب می آید. نخستین بار شرکت فرانسوی پژو از این گیربکس اتومات بر روی خودروهای خود استفاده کرد. البته قدیمی بودن AL4 به معنای عملکرد بد آن نیست و با به روز تر شدن تکنولوژی این گیربکس، ما شاهد یک گیربکس متوسط و با ویژگی های خوب هستیم. به خصوص که AL4 با محصولات پژو و موتور پژو پارس نیز سازگاری مناسبی دارد. گیربکس دیگری که می توان از آن در خودروی پژو پارس استفاده کرد گیربکس ZF است.

گیربکس اتوماتیک پژو پارسگیربکس ZF پژو پارس

شرکت ZF یک شرکت طراح و تولید کننده گیربکس های اتوماتیک در کشور آلمان است. این شرکت تولید کننده در سال های اخیر بخش بزرگی از بازار خرید و فروش گیربکس اتوماتیک را به سیطره خود در آورده است. به گونه ای که بسیاری از شرکت های خودروسازی موجود در آلمان و همچنین دیگر کشورها جهان از گیربکس های ZF در طراحی خودروی خود استفاده می کنند. کیفیت بالای ساخت و همچنین تکنولوژی به روز این گیربکس به همراه سازگاری مناسبی که با خودروی پژو پارس دارد، باعث شده تا بعضی از تعمیرکاران با تجربه به هنگام انتخاب گیربکس اتوماتیک پژو پارس مدل های ZF را نیز به خریدار پیشنهاد دهند.

گیربکس ZF پژو پارسقیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس

قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس با توجه به نوع و مدلی که انتخاب می کنید می تواند مقادیر مختلفی داشته باشد. در حقیقت در بازار امروز هم نمی توان محدوده مشخصی را برای حدود قیمت این نوع از گیربکس ها ارائه داد. بهترین راه کار این است که در بازار به خوبی بگردید، با تعمیرکاران با تجربه مشورت کنید و پس از انتخاب مدل مورد نظر درباره میزان هزینه و قیمت گیربکس اتوماتیک تحقیق نمایید. نکته مهم این است که باید حواستان را جمع کنید که در بازار فریب نخورید. اعتماد کردن به هر مرکز و تعمیرگاهی نمی تواند درست باشد. لازمه هر اعتمادی بررسی پیشینه و داشتن تحقیق است.

قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارسقیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس TU5

همینطور که گفته شد، در سال های اخیر شرکت ایران خودرو از موتور TU5 بر روی خودروهای پژو پارس خود استفاده می کند. این موتور قدرت خوبی داشته و میزان مصرف پایینی هم دارد. ضمن اینکه می توان آن را با یک گیربکس اتوماتیک AL4 نیز تجهیز کرد. میزان هزینه ای که برای تعویض گیربکس های پژو پارس باید متحمل شوید شامل خرید گیربکس اتوماتیک پژو پارس، خرید تجهیزات مورد نیاز، نصب گیربکس اتوماتیک و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک می شود. همچنین دستمزد تعویض گیربکس نیز با توجه به انتخاب تعمیرگاه می تواند مقادیر متفاوتی داشته باشد. انتخاب یک مرکز معتبر و یک تعمیرکار با تجربه پیشنهاد ما به شما است. ضمن اینکه برای کاهش میزان دستمزد برخی از تعمیرکاران گیربکس دستی خودرو را بر می دارند که می تواند کمک زیادی برای کاهش هزینه تعویض گیربکس اتوماتیک باشد. قیمت گیربکس اتوماتیک پژو پارس TU5
عضویت
Notify of
guest
144 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قدرت
قدرت
فوریه 10, 2022 11:56 ق.ظ

سلام . پارس اتومات 97 دارم که موقع چرخش به سمت راست صدای تق تق می داد که با عوض کردن پلوس هنوز صدا می یاد ،یه کارشناس دیگه گفت صدا از داخل گیربکس اتومات هست که ممکنه چیزی شل شده باشه و جالب اینکه عملکرد گیربکس در تمام شرایط از سرعت کم تا زیاد هیچ مشکلی نداره . به نظر شما چه مشکلی ممکن است داشته باشه ؟
لطف می کنید اگر پاسخ فرمائید .
با تشکر

عباس
عباس
اکتبر 24, 2021 3:02 ب.ظ

مرسی آقای حسنلو از مطالب مفیدتون

مجتبی
مجتبی
سپتامبر 18, 2021 3:29 ب.ظ

سلام‌
پژو پارس اتومات دارم مدل ۸۹ هستش مشکلش اینه فقط دنده ک میخواد ۲بشه دور متور خیلی میره بالا یک دفعه رها میشه مشکلش از چیه
ممنون میشم راهنمای کنین

سید کامل پیرخضری
سید کامل پیرخضری
ژوئن 9, 2021 6:06 ب.ظ

سلام جناب حسنلو . وقت حضرتعالی بخیر. استاد ماشی من اس ال ایکس 99 و تی یو 5 هستش. بدلیل مشکل کوچکی که اخیرا برای پای چپم پیش آمده ، نیاز دارم به نصب گیر بکس اتوماتیک. فرمایشات شما را که خواندم، خواستم بدونم نصب گیربکس al4 برای من چقدر هزینه داره؟ سپاسگزار خواهم بود راهنمایی بفرمایید.

وحدت
وحدت
آوریل 6, 2021 9:25 ب.ظ

سلام پارس اتومات تیوفایو مدل ۹۷ گاز برقی دارم موقعی حرکت فقط دنده یک عوض میکنه بعد یهو گاز میخوره ماشین حرکت نمیکنه دنده 2 ,3, 4 درگیر نمیشه عوض نمیکنه علت چی میتونه باشه

Anonymous
Anonymous
ژانویه 11, 2022 10:14 ب.ظ
پاسخ به  وحدت

سلام دوست عزیز منم دقیقا همین مشکلو داشتم که با مراجعه به یه مرکز معتبر و باز کردن گیربکس متوجه شدیم توربین داخل گیربکس خراب شده و دیگه کارایی نداره . عوضش کردم هوب شد

صادق
صادق
ژانویه 22, 2022 2:35 ق.ظ
پاسخ به  وحدت

سلام داداش نمیدونم لامصب چه درددیه دارن ولی احتمالا ماله گیربکس و tcu, هستش

قاسم از شیراز
قاسم از شیراز
فوریه 22, 2021 7:51 ب.ظ

سلام،وقت بخیر
خدا قوت جناب حسنلو،دنا تیپ دو آخر ۹۷ دارم،از روز اول گیربکس ناله میکرد،پس گاز صدا بیشتر میشد،ده روز پیش نمایندگی مجاز ایران خودرو چهار قطعه تعویض کردن که شامل مجموعه دنده دیشلی،دنده کرانویل و شافت خروجی گیربکس.
متاسفانه صدا بر طرف نشد و بدتر هم شد،بغیر از صدای قبلی
الان موقعی که از کنار دیوار رد میشم،وقتی شیشه سمت راننده پایین هست،صدای اضافی داره،مثل مکش هوا.
ممنون میشم،راهنمایی بفرمائید علت صدا چیه و چطور می تونم مشکل صدا را برطرف کنم.
سپاسگزار و متشکرم.

Anonymous
Anonymous
فوریه 22, 2021 7:37 ب.ظ

سلام وقت بخیر
خدا قوت جناب حسنلو،دنا آخر ۹۷ دارم،از روز اول گیربکس
ناله میکرد،صدا تو پس گاز بیشتر میشد،ده روز پیش نمایندگی مجاز ایران خودرو چهار قطعه تعویض کردن که شامل مجموعه دنده دیشلی،دنده کرانویل،شافت خروجی گیربکس میشد.
متاسفانه صدا بر طرف نشد،بیشتر از قبل شد،الان شیشه سمت راننده که میدم
پایین،از بغل دیوار که رد میشدم،صدای اضافی هم داره،مثل مکش هوا،ممنون میشم راهنمایی بفرمائید،چطور می تونم مشکل صدا را برطرف کنم؟

مهدی
مهدی
ژانویه 10, 2021 4:08 ب.ظ

سلام …۲۰۶ مدل ۸۱ دارم اتومات …صبح که هوا سرد هست استارت که میزنم به اندازه یک دقیقه صدای ویژه میاد از قسمت گیربکس یکم که کار میکنه صدا می افته ….پارسال هم میشد …ولی تو هوای معمولی صدا نداره …

احمد
احمد
ژانویه 7, 2021 11:32 ب.ظ

سلام . آقای مهندس ماشین پارس مدل 94 دارم که گیر بکس zf روش نصبه چند روزی است که موقع داغ شدن روغن موتور خلاص میشه وحرکت نمی کنه و پس از سرد شدن روغن ok میشه لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست . در ضمن با داغ شدن روغن با دنده عقب راه میفته. ممنون ومتشکر از پاسخگویی شما.

محمد
محمد
دسامبر 22, 2020 6:32 ق.ظ

سلام اقای مهندس گیربکس پژو پارس t5 کامل حدودا چند میشه

سید مجتبی
سید مجتبی
دسامبر 7, 2020 9:35 ب.ظ

سلام جناب مهندس وقتتون بخیر.پژو پارس مدل ۹۳رو سال ۹۶ خریدم که یه گیربکس اتومات zf روش بود ، بعد از یکسال یه سفر شمال پیش اومد و جاتون خالی رفتیم ییلاقات سربالایی و سرازیری زیادی داشت . البته اون موقع هیچ اتفاقی نیفتاد تا اینکه یکی دور روز بعد همونجا ماشین رو بردم برای کارواش هم موتور هم گیربکس و هم کل بدنه ، روز بعدش با دنده گاز هرز میخورد و ماشین اصلا حرکت نکرد صدای پمپی شبیه به هواداشتن پمپ فرمون از گیربکس می اومد .مکانیک گفت آب توی گیربکس رفته و صفحه ها رو سوزونده و قیمت نجومی برایپک کامل صفحه داد . مجبور شدم یه گیربکس وست دوم ار همون مارک بخرم و الحمدلله تا حالا خوب بوده. آیا صحت داره که آب رفته توی گیر بکس یا نه مشکل از سربالایی یا سرازی اون منطقه بوده؟ ممنونم میشم که راهنمایی بفرمایین.

مجتبی فروغی
مجتبی فروغی
دسامبر 7, 2020 9:20 ب.ظ

سلام جناب مهندس ، از اینکه لطف میفرمایید وبی منت جواب دوستان رومیدین ممنونم ، پژو پارس مدل ۹۳ اتوماتیک که گیربکس zfروش بود رو سال ۹۶ خریدم بعد ازیک سال یه سفر ییلاقی پیش اومد و سربالایی و سرازیری زیادی داشت بعد از برگشت بردم کارواش که کلا” ماشین رو سرویس کرد حتی موتور وگیربکس رو هم از بالا و زیر شستشو داد روز بعد ماشین گاز هرز خورد و اصلا راه نرفت مکانیک گفت که آب رفته تو گیربکس وصفحه هاش سوخته. لطفا” بفرمایین این امکان داره؟

مهرداد
مهرداد
اکتبر 26, 2020 12:01 ق.ظ

سلام پژو پارس اتومات مدل ۹۱ دارم وقتی صبح روشن میکنم بعد چند دقیقه بیشتر از ۱۰۰ تا نمیره بعد ماشینو خاموش و روشن میکنم درست میشه باز فردا همین جوری میشه

مهرداد
مهرداد
اکتبر 25, 2020 11:57 ب.ظ

سلام پژو پارس مدل ۹۱ دارم صبح وقتی روشن میکنم میره تو دنده سنگین و ماشین بیشتر از ۱۰۰ تا سرعت نمیره بعد که خاموش روشن میکنم درست میشه

Anonymous
Anonymous
اکتبر 11, 2020 3:44 ق.ظ

سلام جناب حسنلو
عیسی صادقیان هستم از شیراز
پارس ۹۸ اتوماتیک دارم تو جاده خاکی زیر ماشین گرفت و قسمتی از گیربکس ترک برداشت و نشتی میکرد بردم تعمیرگاه جوش زد و چسپ بعد از ۱ماه دوباره از وسطش کمی نشتی میده به نظرتون از پوسته گیربکس هستش؟؟
میخوام عوض کنم ولی یه جوری که هزینه اش زیاد نشه چیکار کنم چون ماشین مدلش بالاست با چسپ و جوش دلم قانع نیست چیکار کنم؟؟؟
منتظر جوابتون هستم ❤❤

نوری
نوری
اکتبر 8, 2020 10:54 ب.ظ

سلام خسته نباشید پارس اتومات 88 دارم تازگی دنده 1 به 2 میره گاز حرز میخوره این خیلی رو عصابه

امین
امین
سپتامبر 23, 2020 11:37 ب.ظ

سلام مهندس
من پارس سال دوگانه سوز شرکتی مدل 96 دارم. میخواستم اتوماتش کنم. لطفاً راهنمایی بفرمایید چه گيربكسی مناسب هست نصبش کنم واینکه اذیت نکنه و اصولی باشه ماندد فابریک.
ممنون از لطف شما

لقمان نیک کردار
لقمان نیک کردار
جولای 7, 2020 8:17 ب.ظ

سلام خسته نباشید ,هرچی زنگ زدم گوشی روبرنداشتید. میخواستم ببینم گیربکس دنده اتومات پژوپارس lxدارید?

پشتبان سایت
Admin
پشتبان سایت
جولای 10, 2020 10:06 ق.ظ

سلام خیر

tu5
tu5
جولای 7, 2020 4:03 ب.ظ

سلام‌ آقای حسنلو
من یه ماشین پارس tu5 مدل ۹۵ دارم دنده هاش خیلی سفت جا میرن مخصوصا دنده یک هرجا میبرم یه نظری میدن یکی میگه صفحه کلاچه یکی میگه دوشاخه کلاچه نمیدونم چی کار کنم کلاج ماشین هم خیلی پایینه و یکم خشکه اگه میشه لطفا راهنماییم کنید.

امین
امین
می 31, 2020 3:25 ق.ظ

سلام.ایا.گیربکس‌.دندی‌.۴۰۵‌اسلکس.روی۲۰۶‌.نصب.میشه

حمید
حمید
می 25, 2020 10:34 ب.ظ

سلام جناب حسنلو
بنده قصد خرید پارس اتومات چند سال کار رو دارم، پولم به ماشین صفر نمیرسه. ولی چون حرف و حدیث در مورد کارکرد اینها زیادهبفرمایین مدل چه سالی بهتر در اومده؟

ممنون از توجه تون..

صالح
صالح
می 4, 2020 2:29 ق.ظ

سلام جناب حسنلو، وقت شما بخیر ، پارس اتومات مدل ۹۱ ، چند وقتی که زیر ماشین از سمت گیربکس نشتی روغن داره، درحدی نیست که روی زمین بریزه، اما سینی کاملاً چرب شده. این مشکل از زمانی پیش اومد که یه تعویض روغنی مقدار بیش از حد روغن ریخت داخل گیربکس و …. ، الان بعد از حدود ۱ سال هنوز چند قطره نشتی داره، در حرکت هیچ مشکلی ندارد و تقه هم نمی زنه

مهندس ایمان
مهندس ایمان
آوریل 30, 2020 1:23 ق.ظ

سلام مهندس وقتتون بخیر میخاستم بگم من یک عدد گیربکس پارس معمولی دارم فقط پوستش شکسته ینی ترک برداشته و از اونجا ک هرجا میبرم هرکسی ی قیمت میده و میخاد تو سر مالم بزنه میخاستم بدونم تقریبا قیمت این گریبکس چقدر است سالمه سالمه همراه با چرخ دنده و دنده هاش فقط پوستش ترک برداشته میدونم شما هر قیمتی بدین همون قدر است چون شما واقعا متخصص هستین و من واقعا قبولتون دارمو همیشه هم دنبال میکنم حتی کامنتاتونو دونه ب دونه میخونم چقدر خوبه ک تو کشورمون همچین متخصصی دارم با تشکر از شما بزرگوار

mehdi shadmehr
mehdi shadmehr
آوریل 22, 2020 7:40 ق.ظ

ارادت
پارس اتومات مدل ۹۱ دارم که در حرحت بعد از سرعت ۵۰ بسیار دیر از دنده سه به دنده چهار میره

رضا
رضا
آوریل 17, 2020 9:26 ب.ظ

سلام پژو پارس مدل ۹۳ دارم زمانی که میخوام تو ترافیک از دنده ۲ به ۱ بدم به سختی جا میره میشه نرمش کرد

شهاب کریمی
شهاب کریمی
آوریل 12, 2020 2:35 ب.ظ

سلام استاد عزیز من پارس تیو فایو مدل ۹۵ دارم که سال پیش دنده هاش به سختی جا میرفتن که صحفه عوض کردم تغییر انچنانی نکرد و الان چند وقته که توی تمام دنده ها صدای غر غر میاد چند جا بردم گفتن از هرزگرده اگه میشه نطر بدین واینکه ایا تعمییر رفع عیب صد در صد میکنه ممنون

پژما
پژما
آوریل 10, 2020 8:20 ب.ظ

سلام جناب حسنلو پارس دارم مدل ۸۷ خیلی خوبه ولی به دلایلی باید اتومات بشه وگرنه مجبورم بفروشمش حیفه میخواستم بدونم میشه اتوماتش کرد و حدود هزینه شو اگه میشه بفرمایید ممنون از لطف شما

Anonymous
Anonymous
آوریل 6, 2022 7:54 ب.ظ
پاسخ به  پژما

سلام من یه گیربگس zfدارم همدان هستم معاوضه میکنم

Anonymous
Anonymous
آوریل 8, 2020 8:16 ب.ظ

با سلام من پژو پارس tu5مدل 97 دارم میخواستم گیربکس دنده ای رو عوض کنم و اتوماتش کنم .بیزحمت یک راهنمایی بکنید که از چه مدل گریبکس اتومات استفاده کنم بهتره
وآیا خود شما هم فروشنده گیربکس هستین که واسه شهرستان بفرستین
ممنون میشم راهنمایی ام کنید

سعید
سعید
مارس 27, 2020 1:24 ب.ظ

سلام. برای پژو 405 با موتور TU5 از چه مدل گیربکس اتوماتیکی میتونم استفاده کنم؟ ممنون

Yazdan
Yazdan
مارس 5, 2020 12:00 ق.ظ

سلام پارس اتومات مدل۸۸دارم یه چند وقتی هست تو حرکت اولیه تنبل شده ولی همین که چرخ ها شروع به حرکت میکنه شتاب اوکی میشه و توی معکوس کشیدن مخصوصا معکوس دنده یک گاز میخوره یهو ماشین رو ول میکنه و با شتاب پرتاب میشه جلو ممنون میشم راهنمایی کنید

پارسtu5
پارسtu5
فوریه 15, 2020 12:27 ق.ظ

سلام وقت بخیر
من یه پارس tu5 مدل ۹۵ دارم میخواستم گیریکسشو عوض کنم میخواستم راهنماییم کنید چه گیربکسی بهم پیشنهاد میدین؟( دنده هاش خیلی سفت و سخت جا میرن؟
و آیا میتونم از گیربکس ۲۰۶ یا گیربکس زانتیا روش بزارم؟
و در آخر لطفا یه صفحه کلاچ خوب برای یه پارس tu5′ رو بهم معرفی کنید.

محمدحسین
محمدحسین
فوریه 6, 2020 10:08 ب.ظ

سلام جناب مهندس
یه پژو ۴۰۵ موتور معمولی مدل ۹۰ دارم میشه روش گیربکس اتوماتیک نصب کرد ، جواب میده ؟
لطفأ راهنمایی بفرمائید

ارسلان
ارسلان
فوریه 5, 2020 12:45 ق.ظ

سلام خسته نباشید من پارس اتومات مدل ۹۷دارم بعضی اوقات قبل از حرکت دنده عوض میشه ماشین سنگین حرکت میکنه

مهران
مهران
ژانویه 28, 2020 8:01 ب.ظ

سلام وقت بخیر پارس اتومات مدل ۸۹ دارم در حین حرکت می‌خوام معکوس بگیرم بعضی مواقع حالت خلاص دنده وبعد یک صدا میده از حالت خلاص در میاد لطفا راهنمایی کنید

پویان
پویان
ژانویه 4, 2020 12:23 ق.ظ

سلام وقتتان بخیر یه پژو پارس relax xum دارم میخواستم ببینم میشه گیربکس اتومات فابریک روش گذاشت؟

babalohar
babalohar
دسامبر 17, 2019 12:12 ب.ظ

سلام من یه پارس۹۱دارم سرعتم از۱۳۰به بالا میلرزه بعد چندروز پیش ۱۳۰سرعتم بود یدفه مثله اینکه گیربکس قفل شد آزاد شد بعد دیگه وقتی سرعت بالا میارم پایین رو۶۰تا یدفه میخوره دنده۱ فشارمیادبهش باید چکارکنم صبی هم میزنمdحرکت نمیکنه باید گاز بدم تا حرکت کنهمشکل چیه تعمیرکار بهم گفته باید گیربکس بخرم معمولا گیربگس از۲۰۰۰۰۰به بالا به مشکل میخوره واقعا راس میگه باید عوض کنم

مسعود
مسعود
دسامبر 11, 2019 3:29 ب.ظ

با سلام… پارس اتومات مدل 91 دارم 90000تا کارکرد چند وقته تو سرعتای پایین وقتی پدال گاز رو رها میکنم صدای خر خر آهن رو آهن ب گوش میرسه علت چیست؟ ممنون

عیسی
عیسی
ژانویه 2, 2020 7:57 ب.ظ
پاسخ به  مسعود

سلام و خسته نباشید. پارس اتومات آ ال 4. مینی فول دود سرخ میکنه اگزوز رو کامل و کاتالیزور رو باز کردم و دوباره امتحان کردم باز هم مینی فول سرخ میکنه. البته دور موتور بالای سه باید باشه. از 120 به بالا. لطفا راهنمایی کنید.

Anonymous
Anonymous
نوامبر 17, 2020 12:50 ب.ظ
پاسخ به  عیسی

با سلام اون ایراد از تسمه تایم تایم درست نیست

یایا
یایا
دسامبر 8, 2019 10:40 ق.ظ

سلام.حداقل اقای حسنلو جواب گوشیتونو بدید.!!!هزینه نصب گیربکس چقدره؟و کدوم گیربکس برای پژو پارس کارایی بهتری داره؟چون انواع مختلفی توی بازار هست

k1
k1
دسامبر 7, 2019 7:27 ب.ظ

سلام خسته نباشی،کاکو میخوام یه پارس دنده ای رو جمع کنم میشه گیربکس دنده ای رو بردارم اتومات بزارم روش ؟

بهمن
بهمن
دسامبر 5, 2019 11:40 ق.ظ

سلام مهندس وقت بخیر.من پارس tu5اتومات مدل ۸۹ دارم.وقتی دنده عقب میدم صدای تقه میده.بضی وقتاهم دنده عقب خیلی اروم حرکت میکنه.مهندس گاها یه سرعت گیر معمولی رو با دنده عقب نمیتونم رد بشم.ممنون از راهنماییتون

محمد
محمد
دسامبر 3, 2019 11:45 ب.ظ

سلام خسته نباشی،
من به علت کمر درد می خوام اتوماتیک بخرم و پولم به 206 90 و پارس 91 میرسه به نظر شما کدومش به صرفه تر از لحاظ هزینه و بهتر از لحاظ گیربکس، کسی هم نیستم که بخوام با ماشين ریس و معکوس الکی بکشم،
ممنون از پاسخگویی

هادی
هادی
دسامبر 3, 2019 11:32 ب.ظ

با سلام من یک پژو پارس ۸۳ دارم وقتی حرکت میکنه دنده می لرزه چه مشکلی داره

Anonymous
Anonymous
فوریه 7, 2020 1:31 ق.ظ
پاسخ به  هادی

احتمال داره دسته موتور آسیب دیده باشه

مجتبی
مجتبی
فوریه 28, 2020 10:53 ب.ظ
پاسخ به  Anonymous

احتمالا مشعلی گیربکس خراب شده

Mehrdad
Mehrdad
دسامبر 1, 2019 5:27 ق.ظ

با سلام
دارم یه پژو پارس جمع میکنم با موتور T 16 که هر چهار چرخ متحرک هستن و یک گیربکس مونومتیک میشه روی این موتور نصب کرد؟

مهرزادضیایی
مهرزادضیایی
نوامبر 24, 2019 11:56 ب.ظ

سلام وقت بخیر این گیربکس های اتومات پارس تولید کدوم کشور هست آیا چینی هست؟و همان گیربمس ۲۰۶وی ۹هست من داشتم هر س ماه ب ماه ب تقه میافتاد بعد جامیزاشت منو دیگه راه نمیرفت با جرثقیل میبردمش تعمیرگاه اون هزار خار رو عوض میکرد آیا پارس هم اینطوری هست؟

محمد
محمد
نوامبر 10, 2019 9:32 ب.ظ

باسلام
پژو پارس tu5 اتومات مدل ۹۷دارم.۱۶۰۰۰ تا کار کرده.در خصوص تعویض دنده ها خوب عمل میکنه.زمانی که پدال ترمز را برای انتخاب دنده فشار میدهم صدای ویزه ای از گیربکس میاد که به صورت ممتد ادامه پیدا میکنه.آیا مشکلی هست؟دوم اینکه وقتی در جاده کوهستانی یا پرترافیک هستم بعد از حدودا نیم ساعت شتاب ماشین برای دور گرفتن کم میشه.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

محمدرضا
محمدرضا
نوامبر 10, 2019 9:35 ب.ظ
پاسخ به  محمد

سلام
در دفترچه راهنمای پژوپارس اتوماتtu5ذکر شده که روغن گیربکس نیاز به تعویض ندارد و دائم هست.آیا همچین چیزی صحت داره؟یعنی این روغن بعد از طی چند هزار کیلومتر قرار نیست تغییر کنه و یا کثیف بشه؟

محمدرضا
محمدرضا
نوامبر 10, 2019 4:31 ب.ظ

باسلام.پژوی پارس tu5 اتومات مدل ۹۷ دارم.ازش راضیم.فقط وقتی پا روی ترمز میزارم که دنده رو به حالت DیاR بزارم صدای ویزه ممتد از گیربکس میاد.ضمنا دنده عقب هم تقه میخوره ولی عملکرد گیربکس در خصوص تعویض دنده ها خوب هست.ضمنا زمان تعویض روغن گیربکس کی هست؟لطفا راهنمایی کنید.

داود
داود
اکتبر 30, 2019 11:03 ب.ظ

با سلام ،یه پژو تی یو فایو مدل ۹۷ دارم تا الان پنج هزار کیلومتر رفتم ،از همون روز اول در دنده یک و دنده عقب تقه میزنه ،نمایندگی قبول نکرده مجبور بودم بیرون تعمییر کنم که تعمیرکار گفت از واشر دیشنلی ها است و کرانویل کلا با یه استوک عوض کرد ولی متاسفانه دوباره همون مشکل داره ،چیکار کنم ،

احمد
احمد
اکتبر 29, 2019 11:24 ق.ظ

سلام وقت بخیر
پارس اتوماتیک مدل 97دارم بیشتر وقتها اول حرکت با دنده 3حرکت میکنه و حین حرکت طغه میزنم واین عمل خیلی ازارم میده لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم

Anonymous
Anonymous
اکتبر 28, 2019 1:20 ب.ظ

سلام
فردی پژو پارس 98 دارد ادعا دارد گیربکس المانی اتومات دارد، آیا صحیح میگوید با وضع تحریم و… گیربکس المانی هست؟

بابک
بابک
اکتبر 14, 2019 11:05 ق.ظ

سلام ایا کلاچ برقی کارایی اتومات را دارد در شیب های بالا و پایین در کل خوب هستن یا نه

محمد
محمد
اکتبر 4, 2019 1:50 ق.ظ

عرض سلام و ارادت
کدام سری از پژوپارس های اتوماتیک بهترن،یعنی موتور تیوفایو یا با موتور ۲۰۰۰؟
بعضی از دوستان می فرمایند گیربکس های پژوپارس اتومات زود به صدا میوفته جنابعالی این موضوع رو تایید می فرمایید؟درصورت تایید علت آن چیست؟
ممنون از پاسخگوییتون

سيد کامل پیرخضری
سيد کامل پیرخضری
اکتبر 1, 2019 7:30 ق.ظ

سلام حسین جان، استاد صيحت بخیر، آغا پژو اس ال ایکس گیر بکسش رو میشه اتو مات کرد، لطفا راهنمایی بفرمایید که اگه میشه هزینه خرید گیربکس و دستمرذ حضرتعالی چقدر در میاد؟ با تشکر

سید مهدی
سید مهدی
سپتامبر 14, 2019 2:08 ق.ظ

سلام خسته نباشید پژو پارس ۹۰ دارم دیر دنده عوض میکنه تو سوال دوستان همین مشکل وجود دتشت گفتید باید پمپ گیربکس تعویض بشه میخواستم بپرسم ببینم قابل تعمییر هست یا نه .اگر نیست قیمت پمپ گیربکس اون حدودا چقدره مممون میشم

اصغر
اصغر
سپتامبر 8, 2019 12:28 ق.ظ

سلام خسته نباشی یک پارس اتو مات TV5 دارم وقتی گرم میشود ایست کامل میکنی دیر دنده عوض میکند و تقه میزند

Anonymous
Anonymous
آگوست 20, 2019 6:42 ب.ظ

سلام پرشیا ۹۳ دارم به خاطر مشکلی که پام داره میخوام گیربکس اتومات نصب کنم قیمت گیربکس و قیمت نصب چه قدر میشه مرسی

سعید
سعید
آگوست 20, 2019 11:36 ق.ظ

سلام من یه پارس اتومات دارم مدل 89 کار کرد 115000 وقتی موتور سرده مشکلی نداره یه کم که کار میکنه شروع به بد دنده عوض کردن میکنه و تقه زدن میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.

ابراهیم
ابراهیم
آگوست 12, 2019 5:22 ب.ظ

سلام یه پارس سال مدل 96 دارم میتونم گیربکس اتومات بزارم

مصطفی خان
مصطفی خان
آگوست 5, 2019 2:21 ب.ظ

سلام یه پارس اتومات دارم موقع راه افتادن تقه وضربه میزنه

افشین
افشین
آگوست 2, 2019 6:30 ب.ظ

سلام ، اینکه گفته میشه تمام روغن گیربکس که شش لیتره را با ساکشن تعویض میکنن عملکرد گیربکس عالی میشه آیا تایید میکنید و شما اینکار رو انجام میدید ؟
بعضا وقتی ماشینم خیلی گرم میشه تو زمان ایستادن و راه افتادن تقه میزنه پرشیا مدل 90

محمد
محمد
آگوست 2, 2019 2:12 ق.ظ

سلام خسته نباشید روی پژو ۲۰۷اتوماتیک میشه شیفتر پشت فرمان نصب کرد؟یا اگر میشه روی کدام ماشینهای اتوماتیک داخلی میشه با تشکر از شما

حامد
حامد
آگوست 1, 2019 12:30 ب.ظ

سلام مهندس من پارس سال 94 داشبورد جدید با موتور xum دارم حدود 85000 کارکرده می خام اتومات کنم نظرتون رو بفرمائید ممنونم.

امیرعلی
امیرعلی
آگوست 1, 2019 1:34 ق.ظ

سلام خسته نباشین پرشیا مدل 90 دارم اتومات هستش 103 هزار کیلومتر راه رفته چرا وقتی تو هر دنده ای قرار میدم دیر اتومات دنده عوض میکن؟ و ممنون میشم بگین تا چند کیلومتر برم باید تعویض کنم؟

صمد
صمد
جولای 30, 2019 2:52 ق.ظ

سلام پژو موتور معمولی را میشه اتومات کرد؟ اگر میشه آیا به صلاح هست یا خیر

امیر
امیر
جولای 29, 2019 1:26 ق.ظ

سلام من یک پارس سال مدل 93 دارم ایا میشه گیربکس اوتومات بذارم روش

منصور
منصور
جولای 25, 2019 9:21 ق.ظ

سلام من پارس tu5 اتومات دارم متاسفانه سه شاخ پلوسش رد شد وپوسته ی گیربکس رو شکوند میشه قیمتشو بهم بدید مدلش هم ۸۸ هستش zf

هومن
هومن
جولای 12, 2019 11:16 ب.ظ

سلام ۲۰۶ تیپ پنج مدل ۹۰ دارم
می‌خوام گیربکس رو اتومات کنم ،نظرتون چیه؟!

عمید
عمید
جولای 11, 2019 11:44 ق.ظ

سلام.یک دستگاه پرشیاtu5سال 94 خریدم. وتاکنون حدود13هزارکیلومترراه رفته بدلیل معلولیت جسمانی نیازبه تبدیل گیربکس اتوماتیک دارم.آیا شدنی است واگرهست چقدرهزینه دارد.متشکرم

امير
امير
جولای 10, 2019 6:59 ق.ظ

سلام
گيربكس هاي تيپ ترونيك ها هم نيمه اتومات هستند يا نه ؟

حمید
حمید
جولای 6, 2019 1:04 ب.ظ

سلام بزرگوار خدا قوت. در کل شما تعویض گیربکس دستی با اتوماتیک را در خودروی پژو صلاح نمی دانید؟ یعنی باید خودرویی که از ابتدا اتوماتیک بوده است تهیه گردد؟ راهی برای رهائی از گیبرکس خشک وجو ندارد.ممنونم از راهنمائی شما

اریا
اریا
ژوئن 23, 2019 9:25 ق.ظ

سلام وقت بخیر
من یه پژو پارس lx با موتور tu5 دارم. مدل 93
میخوام گیربکس دستی اونو با اتومات تعویض کنم.
چه پیشنهاد و راهکارهایی بهم میدین؟
هزینه هاش چجوریه؟
متشکرم

محمدی نیا
محمدی نیا
فوریه 18, 2022 7:12 ب.ظ
پاسخ به  اریا

سلام دوست عزیز من گیربکس اتومات دارم با دستی عوض میکنم

علی
علی
ژوئن 23, 2019 12:33 ق.ظ

سلام .405 tu5 میخواستم اتومات کنم شماانجام میدهید بیارم .هزینه چقدرمیشه

مهران عباسوندی
مهران عباسوندی
ژوئن 21, 2019 4:02 ب.ظ

سلام استاد عزیز وقت بخیر .ی ۲۰۶ تیپ ۶ دارم مدل ۸۹ .و پارسال هم یک پارس اتومات خریدم گیربکس ها از لحاظ ظاهری بام فرق دارند .ایا تفاوتی هم دارم از لحاظ فنی و کشور سازنده .ممنون میشم راهنمایی کنید

حسین
حسین
ژوئن 1, 2019 9:49 ب.ظ

سلام و وقت بخیر استاد یک پژو 405 slx با موتور TU5 دارم میخام گیربکسشو به اتو ماتیک تبدیل کنم آیا ممکن است؟ اگر ممکن است هزینه گیربکس با تجهیزات و تعویض روغن حدودا چقدر می شود؟

Anonymous
Anonymous
سپتامبر 29, 2019 10:30 ب.ظ

سلام خسته نباشید پژو۰۵ ۴اس ال ایکس مدل ۹۳دارم میام ا توماتش کنم. میشه؟قیمت چند؟ تشکر

محسن
محسن
اکتبر 5, 2019 10:17 ب.ظ

سلام آقای حسنلو من میخواستم بدونم گیربکس اتوماتیک پارس چه قیمت هست استوک ممنون میشم

اصغر
اصغر
سپتامبر 7, 2020 10:30 ب.ظ

سلام ببخشید من پارس موتور 2000دارم دنده اتومات هست میخوام گیر بکس دستی بزارم روش میشه لطفاً راهنمایی کنین ممنون

پشتبان سایت
Admin
پشتبان سایت
اکتبر 19, 2020 1:14 ب.ظ
پاسخ به  اصغر

ما کار نمیکنیم.